Yiit'in Dubai Günlüğü

Tuesday, March 21, 2006

Kuveyt...

Pek fazla göremedim Kuveyt'i açıkçası...Görecek pek birşey yok zaten dediler...Birkaç garip görünüşlü kule dikkatimi çekti, o kadar. Le Meridien çok güzeldi...Buradaki ofis iyi iş yapıyor olmalı, özel ilgi ve alaka gördüm, normalde alışık olmadığım. "Mr. YiCit, we were expecting you" diye kapılarda karşıladılar ellerinde portakal sularıyla...Bir de zarf koymuşlar odaya, adım yazıyo üstünde, açtım otelin müdürünün ağzından yazılmış, "Cep telefonum şu şu, bir sorunuz olursa lütfen arayın" diyor amca.



Oha! Ne sorsam şu herife diye kırk saat düşündüm, hiçbirşey bulamadım, yorulup uyudum...Hakkaten ne sorulur ki? "Alo? Baba otel yapmışsın ne iş?" Yok yok, ben biznızmen olamadım daha! Yatak çok rahattı, söylemeden geçemeyeceğim, aferin Le Meridien!

Ertesi sabah toplantı için gittiğim otelden gördüğüm kadarmış Kuveyt'in görmeye değer manzarası, IT müdürüne "Bir saniye habibi" deyip japon turist gibi fotoğraflar çektim...




Bankadaki toplantı iğrenç geçti, meğerse iğrenç geçsin diye düzenlenmiş zaten, sonradan öğrendik. Diğer toplantılar üzmedi bizi, güleryüzle ayrıldık dünyanın petrol rezervlerinin %10'una tek başına sahip olan küçük ülkeden...Zaten aksi olsa Kuveyt diye bir ülke olur muymuş Allah için, açın bakın bir haritaya!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home