Yiit'in Dubai Günlüğü

Thursday, February 16, 2006

Sosyal Olaylar

Yerleşme işlerinin bitmesiyle birlikte yalnız hayatım da yavaş yavaş başladı sanki. Sabah kalkış, kahvaltıyla birlikte internetten Türk gazetelerini okuyuş, giyiniş, işe gidiş...Yolda bazen uykudan uyanır gibi "Neredeyim ben böyle?" diyorum kendi kendime garip kulelere bakıp. Sonra hatırlıyorum. Evet, buraya taşındım ben. İşler de yavaş yavaş başladı, körfez ülkelerine uçuşlar...Bahreyn, Umman, Katar, Kuveyt...Politik ve sıkıcı iş atmosferi. Allahtan ofis ortamı iyi...Remzi var bir tane, Lübnan'lı, gülmekten öldürüyor beni...İngilizce konuşuyoruz ama, o vurguları, o grameri...İspanyolca konuşsa da anlarmışım gibi geliyor. Ofisteki insanlar genelde iyi, patronum da babacan bir adam. Allah'a Şükür!

Sevgililer günü geldi, evde pijama moduna geçmeye hazırlanırken Lale aradı. "Natalie'yle oturuyoruz gelsene" dedi. Tamam dedim, kalktım giyindim, noolur noolmaz diye üç tane de gül aldım, gittim bunların evine. Natalie Güney Afrika'lı, Cape Town'un içindenmiş. Naif, güleryüzlü bir kızcaaz. Güllere çok sevindiler ikisi de. Sonra bir tane daha arkadaşları geldi, Rupi gibi bişeydi adı galiba, iyiki almışım dedim üçüncü gülü. Ama kafası biraz iyiydi, gülü görünce "Bu gül sympathy gülü, ben gerçek gül isterim" diye zırıldamaya başladı. Eh dedim, ne halin varsa gör. Ertesi gün Lale yeni evine taşındı, akşamında yardım edicem diye gittim, benim gibi birkaç arkadaşı daha gelmiş yardım edicez diye (Fırat- Komik bir herif, çok güldürdü bizi, bi de onun William diye Floridalı arkadaşı, burada bebek maması satan bir şirkette çalışıyormuş, sloganları da "breast is best" miş, türkçe de öğrenmiş biraz "cüce" falan diyo) ama hiçbirşey yapmadık, oturduk sohbet muhabbet.
Bir ara kapı çaldı, iki tane hırt, "Melabaaa biz komşularınız" diye geldiler..Pilotmuş onlar da...Hostesler pilotlar derken muhabbet bir anda "777 uçarken sağa çekiyo, A340 ın platini meme yapıyo" havasına büründü...









Biz uçmayanlar biraz daraldık.. Neyse ki çabuk geçti, kalkıp gitti geceyle ilgili fantastik beklentileri olan pilot arkadaşlar...Sonra bir kızcaaz daha geldi, o da jamaica'lımıymış neymiş...12'ye kadar oturduk sohbet felan, sonra ben eve döndüm. Zaten iş yıktılar haftasonuna bütün gün ofisteydim bugün...offf off.

3 Comments:

  • Yolda bazen uykudan uyanır gibi "Neredeyim ben böyle?" diyorum kendi kendime Sonra hatırlıyorum. Evet, buraya taşındım ben. İşler de yavaş yavaş başladı. Lale aradı. "Natalie'yle oturuyoruz gelsene" dedi. Tamam dedim, kalktım giyindim, noolur noolmaz diye üç tane de gül aldım, gittim bunların evine. Natalie Güney Afrika'lı, Cape Town'un içindenmiş. Naif, güleryüzlü bir kızcaaz. Sonra bir tane daha arkadaşları geldi, Rupi gibi bişeydi adı galiba, iyiki almışım dedim üçüncü gülü.
    Bir ara kapı çaldı, iki tane hırt, "Melabaaa biz komşularınız" diye geldiler. Neyse ki çabuk geçti, kalkıp gitti geceyle ilgili fantastik beklentileri olan pilot arkadaşlar Sonra bir kızcaaz daha geldi, o da Jamaica'lımıymış neymiş.12'ye kadar oturduk sohbet felan, sonra ben eve döndüm. offf off. "breast is best"

    By Anonymous Anonymous, at 3:46 PM  

  • hahahahaha neyi anlatmaya çalıştın anlamadım ki

    By Blogger Daffodil-11, at 10:54 PM  

  • "Neyse ki çabuk geçti, kalkıp gitti geceyle ilgili fantastik beklentileri olan pilot arkadaşlar..." cok iyi yaa!

    By Blogger daha neler, at 9:35 PM  

Post a Comment

<< Home