Yiit'in Dubai Günlüğü

Tuesday, January 10, 2006

Birşeyler Yapmak = Mall

Evet...tek yapılabilecek şey (en azından şimdilik) mall'a gitmek. İstanbul'da adımımı atmazdım, burada mall'lardan çıkamaz oldum çünkü aktivite denilen şeyle özdeşleşmiş durumdalar burada...O yüzden bugün öğleden sonra Mall Of The Emirates'e gittim.



Başbakan'ın yası nedeniyle ertelenen Dubai Shopping Festivalinin ne zaman yapılacağı henüz kesinleşmemiş olmakla birlikte bazı mağazalar şimdiden festival indirimlerine başlamışlar. Normalde alışveriş yapabilen bir insan olmadığım için fiyatların ucuz mu pahalı mı olduğunu pek anlayamadım.


Birtek şöyle bir olay farkettim: Buraya Tepe Home açmışlar bir tane, oldukça da büyük. İstanbul'da odamdaki çekmeceli şeyin aynısını gördüm, fiyatı bizim oralara göre oldukça pahalıydı. Artık vebali Tepe'nin boynuna mı yoksa alışveriş merkezinin mi yoksa artık ucuz olmayan Dubai'nin boynuna mı bilemiyorum...



Bir de buraya yapay kayak pistleri yapmışlar! İçeri girmemekle beraber, alışveriş yapılan bölümden kayak yapanları izledim, oldukça ilginç bir deneyim oldu.


Daha sonra King Kong'u seyrettim. Ben, yanımda oturan 7 yaşındaki kız ve onun yanında oturan 4 yaşındaki kardeşi hep birlikte hüngür hüngür ağladık, birbirimize patlamış mısır ikram ettik kızarmış gözlerle...

Son olarak; Geldiğimden beri heryerde şu aşağıdaki reklamı görüyorum. "Let Surgery Wait!", Yani bütün dünya estetik yaptırmanın mutluluğa giden yol olduğu konusunda hemfikir, ama bu yeni ürünümüz sayesinde ameliyatı biraz daha geciktirebiliriz, Yaşasın! Yorum yapmıyorum.



Bugün de böyle geçti, yarın Shaza ve Candan'la başka bir emirliğe gitmeyi düşünüyoruz...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home