Yiit'in Dubai Günlüğü

Tuesday, January 10, 2006

Akşam Gezmesi

Bayram tatilinin ilk günü. Öğlene doğru uyandıım. Kendime yumurta pişirdim. Yumurta, Labaneeeeğğğhhh ve çilek reçelinden oluşan kahvaltımı ettikten sonra biraz internet, üstüne

tekrar yatıp akşama kadar uyudum. Çok güzeldi. Akşam altı gibi otelden çıkıp Souk Madina Jumeirah diye arap hanı mimarili güzel bir mall var, oraya gittim, "Funky Cold Madina" dinleyerek (Tone Loc). Orada biraz gezindim, birşeyler içtim. O sırada Payzin vasıtasıyla telefonunu aldığım, burada yaşayan Shaza'dan mesaj geldi "buluşalım mı?" diye...Onun da Türkiye'den başka bir arkadaşı gelmiş tatil için. Ben, Shaza ve Candan üçlüsü Dubai Creek Club diye biyere gittik bişeyler atıştırıp nargile içmek üzere. (Creek denilen şey burada yaptıkları yapay haliç)



Nargile içerken dünya üzerinde gerçekleşmesi en zor şeylerden birisi gerçekleşti: Tufan'la karşılaştık! (Bizim taaa lisedeki grubun davulcusu, neredeyse 10 yıldır görmediğim bir adam) Onunla ayaküstü bir sohbet vs...Daha sonra Aroma diye garip tarzda döşenmiş biryere kahve içmeye gittik ve geceyi orada noktaladık.

Shaza yıllarca Türkiye'de yaşadığı için mükemmel Türkçe konuşuyor. Buraya geleli henüz çok kısa bir süre olmasına rağmen Türkçe konuşmak çok hoşuma gitti açıkçası...

4 Comments:

  • aa shurda yesil içecek içen kizi bi an muge sandim
    müge?
    ha?
    yanilmisim
    ilk postumu da attim bak yiit caktirmadan

    pasli

    By Anonymous Anonymous, at 3:50 PM  

  • aaaaaaaaaaaaaaaaa pasli mii?
    benim paslim mi lan buuuu?
    eger diilse kimse pasli ismini kullanamaz biline..
    ben icad ettim onu ve benim aslima ait!! hoyttt!!
    bu arada ayni seyi yazmak icin girmistim hahahhahaha aaaa kiz mugeye ne cok benzio dicektimm
    ikiz miyiz neyizzz??

    By Anonymous Anonymous, at 1:01 AM  

  • hahahah bin ben pas evet ikizimmm
    bu blogu da bulduk oohh yazisalm burdan kuzucum
    opermm

    By Anonymous Anonymous, at 1:13 PM  

  • selam yiğit kardeş,,

    dubai ye gittiğini duyduk. sitenden de takip etttik.
    allah yolunu açık etsin.

    murat metin

    By Anonymous Anonymous, at 3:46 PM  

Post a Comment

<< Home