Yiit'in Dubai Günlüğü

Friday, January 06, 2006

İlk Kahvaltı


Dün akşam ilk defa süpermarkete gidip buzdolabımı doldurdum. Yetmiş milletten insanla birlikte yarıştırdık alışveriş arabalarımızı. Henüz Hintli/Pakistanlı ve avrupalılar dışındaki milletleri ayırdedemiyorum, o yüzden şöyle bi sınıflama yaptım:

Alışveriş arabası yanlışlıkla çarptığındaki bakışmalara göre;

  • "ĞÖ?" diye bakanlar
  • "HÖ?" diye bakanlar
  • "Mmm" diye bakanlar
  • Gülümseyenler
  • Bakmayıp sen yokmuşsun gibi içinden geçmeye çalışanlar

Çok derin bir araştırma olmadığının farkındayım, ama daha çok yeniyim...dur bakalım.

Fiyatlar bizim marketlerden pek farklı değil gördüğüm kadarıyla, tabi henüz ucuz yer neresi pahalı yer neresi onu da bilmiyorum. Alkolsüz Efes aldım kendime, çok eğlenceli!

Bir de bu sabah kahvaltı yaparken şu konuşma geçti kafamda:

- "Kahvaltıda ne yedin evladım?"

- "LABANEEEEEEEEEEEĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞHHHHHHHH!!!"

Sevgiler...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home