Yiit'in Dubai Günlüğü

Friday, January 06, 2006

Ev Derdi - Part I

Şöyle bir gerçek çıktı ortaya:

"Dubai'de ev bulmak çok zordur, hatta bulunamaz"

Yok ye!

"Beni ne diye çaarıyonuz o zaman laaaayn" dedi içimdeki Akıncı-Türk ama dışarıdan avrupalı imajımı bozmadan medenice gülümsedim.
Neyse, bugün ilk defa ev arama turuna çıktım. Burada hiçbir yerin doğrudürüst adresi yok, bölgeleri çevrelerindeki alışveriş merkezine göre isimlendiriyorlar. Bana ilk evim için tavsiye
ettikleri yerlerden biri olan Lamcy Mall'unun çevresinde yukarılara baka baka yürüyorum. "For Rent" lafından habersiz, "To Let" ekolünden oldukları için kafam da karışık hafif...














Yürüdüm...yürüdüm...yürüdüm...bir tane, sadece bir tane kiralık ilanı gördüm. Zaten hem haftasonu, hem devlet başkanı öldüğü için ülkede yas felan var...İlandaki numarayı da kimse açmadı. Tam içeri girip bina görevlisine soracaktım ki, tam önüme parkeden arabayı görüp "boşver" dedim kendime, "Başka yerler de vardır..."



0 Comments:

Post a Comment

<< Home