Yiit'in Dubai Günlüğü

Sunday, January 08, 2006

Ofiste İlk Gün
















Haftasonu tatili + devlet başkanının ölümü nedeniyle bir ekstra gün tatilden sonra bu sabah ofisteki resmi olarak ilk günümdü. IBM id'si almalar, sayfalarca süren garip şartları kabul ettiğime dair imzalamam gereken dokümanlar, laptop alışı, ölürsem sigortam kimi zengin etsin vb. konularla geçirdim günümün yarısını.



Daha sonra Ajay (Takım liderim) ve diğer ofisten birkaç kişiyle İstanbul Çiçeği mi ne öyle isimli bir Türk lokantasına gittik. Ben fırında pişmiş patlıcan + kuzu eti yedim, nefisti!







Daha sonra Ajay sağolsun, beni ev aramaya götürdü. Bir sürü yere baktık ve istediğim fiyatlarda ev bulamayacağımı anladım. $1000 civarına 1 oda+1 salon bulunur diye düşünüyordum, $1300-$1400'lere çıkmam gerekeceği neredeyse kesinleşti. Zavallı Ajay bütün akşam önünde gazete elinde telefon, benim için ev aradı...Daha aramalarımız bitmedi, bakalım...

1 Comments:

  • vaaay kendi laflarımla beni vurmak haa? Olmadı canım, başka bir kültür ortamındayız, Ajay demem normal! Benim lafım İstanbul'un ortasında iki Türk'ün birbirlerine böyle hitap etmesi...

    By Blogger Daffodil-11, at 12:23 PM  

Post a Comment

<< Home