Yiit'in Dubai Günlüğü

Friday, February 10, 2006

Kuzen Ziyareti ve Araba Derdi Part-I

İşadamı kuzenim Cem geldi araplara inşaat malzemesi satmaya. Berk'ten gitarımı ona vermesini istemiştim. Hayvan Berk (Evet sana diyorum Berk!) tutuşturmuş Cem'in eline gitarı, kılıf-mılıf hak getire! Bob Marley öyle inmemiştir uçaktan hayatında, elinde gitarıyla!

Cem'in toplantısı bir gün gecikince vakit geçirmek için ben işteyken birşeyler yapmak istedi, "Mall'a git" dedim, "Çok güzel Mall". Heheheh. Bir günde daralmış, eve atmış tekrar kendini. Akşam işten çıkınca burada tanıştığım Lale'yi aradım, akşam Souk Madinat Jumeirah'ya gittik beraber. Lübnan lokantası bulduk bir tane, adı "Times Of Arabia". Yemekler çok güzeldi, aynen bizim mutfak! Dolma desen dolma, bamya desen bamya. Bitek sucuk olayında saçmalamışlar, olsun dedik, olur o kadar...Sonrasında Left Bank diye bir bara gittik, muhabbet, sohbet vs. "Doğal poz verin arkadaşlar, bloga doğal resim koymayı seviyorum" dedikçe

yüzleri şekilden şekile girdi, bir türlü yakalayamadım istediğim pozları.

Ertesi gün Cemi uğurladım, "Böyle olmadı abi, daha bir sürü mall vardı gezecek" diye...



Sonrasında araba alma derdi başladı. Bu ay sonunda şirketin kiraladığı arabanın süresi dolacak, yeni bir araba almam gerek. Çalıştığım grubun ithal ettiği arabalarda görgüsüz indirimler aldığım için Toyota, Honda, Lexus, Jeep, Chrysler ve Volvo markalarından birini seçmeye karar verdim. Volvolar muhteşem ama indirime rağmen bütçenin üzerinde, Jip olayını sevmiyorum, Toyota'nın hiçbir modelini beğenmedim, Lexus desen on yıl sonra belki, chrysler de saçma, geriye kaldı Honda...Honda Civic'in yenisine bak dediler, baktım hakkikaten çok güzelmiş. Tek geçerim dedim. Fiyatını sordum %15 indirimimle fiyatı da cillop gibi. Tamam dedim, alıyorum!

"Yalnız üç ay içinde gelir" dedi satıcı, "Sen ayarlarsın ayarlarsın, hadi hadi hadi hadi hadi" diye koluna yapıştım adamın, "Ehi ehi ehi" diye gülene kadar bırakmadım. "Ehi ehi" yi duyunca oldu bu iş dedim içimden. 1-2 ay içinde bekliyorum arabamı. Bu arada arabanın fiyatını soylemeden edemiycem ki görgüsüz zengin sanmayın beni: 18.000 ytl, ful aksesuar!

Bunların dışında günlerim hafta içleri deli gibi çalışmakla, hafta sonunda balkonumda oturup gitar çalmakla geçiyor. Transparan perde sorunumu da çözebilirsem herşey daha iyi olacak!


Sevgiler...

7 Comments:

  • Görülen o ki, araba derdi diye bisi yok, Araba Keyfi diye bisi var. Bide ben bu blogun dibine koyucam simdi, ben ismimin ilk harfinin büyük olmasini istiyorum, zorla kücük yaziyo, hasta ediyo adami

    By Anonymous Anonymous, at 12:24 PM  

  • Şu daha ben yazıyı yazar yazmaz girip okuman da paranoyalarının jedi master seviyesine geldiğini gösteriyor...

    By Blogger Daffodil-11, at 12:29 PM  

  • zaten artık birisine yaptigim paranyolardan bahsederken "hissediyorum" diyorum.

    By Anonymous Anonymous, at 4:18 PM  

  • yiit kalp lale
    yiit kalp gitar
    yiit kalp honda
    yiit kalp salcali makarna

    gitgide daha havali olmaya basladin! palmiyeli evler,son model arabalar,balkonda gitar keyfi..korkarim gelmiceksin diye:(

    chip

    By Anonymous Anonymous, at 4:56 PM  

  • evi ve arabayi gormedigimi zannetme bende arada internet hayvani olup, olaylari takip ediyorum. Sith lordu olarak yorum yazmiyorum diye okumuyorum zannetme sakin yiiscim. evde arabada super. gule gule kullan.

    Mert

    By Anonymous Anonymous, at 4:28 PM  

  • dunya dunya yalan dunya
    yiit kalp lale
    derya kalp kimse
    offff yalan dunya...

    By Anonymous Anonymous, at 6:24 AM  

  • aaa ulan ben bu senin kuzeni alemlerden biliorum yaa arada da bakip seker bisiymis diodum hahahha.
    ben bi overall a gidiim yiitcim bi ifadesini aliimm

    pasli

    By Anonymous Anonymous, at 6:00 PM  

Post a Comment

<< Home