Yiit'in Dubai Günlüğü

Wednesday, February 01, 2006

Evim...(Home'dan uzak, House'a Yakın)

Sonunda -hemen hemen- yerleştim evime. Binbir stresten sonra 15 dakika önce internetim ve telefonumda bağlandı, ben de bir fincan çay eşliğinde oturdum günlüğün başına. Sıradan gidelim;

Öncelikle şirket bir araba kiraladı bana. Müge'ninkinin aynısı olması nedeniyle çok sevdim kiralık arabamı! Günlük ücreti 20ytl, benzin de haftada 20 ytl....eee araba almaya ne gerek kaldı?

Neyse.

Ucuz evi tutacağımı söylemiştim. Emlakçıyla el sıkıştık, "tamam abi sen ikea'ya siparişi ver, ben evi temizletip geliyorum" dedi, kendisini bir daha görmedim. Ne oluyoruz felan derken ikea'nın malları getireceği gün geldi adam yok! Telefonlara çıkmıyor vs. vs. Meğerse burada böyleymiş bu işler. El sıkışmakla olmuyormuş. Daha iyi fiyat vereni bulunca hemen satıyormuş emlakçılar adamı. "Lanet var dilimde" adlı şarkıyı söyleyerek çaresizce The Greens'deki pahalı evlerden birini tutmak zorunda kaldım...Sağlık olsun. Çok güzel biryer. Apartmanlar pırıl pırıl. Havuz, fitness vs. olayları var, daireler çok güzel.

Son dakikada ikea'yı aramalar, teslimat adresini değiştirmeler, "acaba mobilyaların rengi daireye uyacak mı" diye tasalanmalar, daha sonra bu tarz tasalanmaların delikanlıyı bozacağı yönünde karar alarak rahatlamalar...ve geldi çattı taşınma günü. ikea'cı hintli dostlar güleryüzle gelip tıkır tıkır taktılar herşeyi. Ama ondan önce şunu anlatmalıyım; Daireye ilk girdiğimde balkonda bu üzgün çiçekle karşılaştım, söyler misiniz bana, daha üzgün bir görüntü olabilir mi?







Neyse efendim, mobilyalar takıldı, yatak kuruldu, en sonunda şöyle birşey çıktı ortaya, taslak ev:































Koltuğa ilk defa oturup keyifle bir sigara yaktım, sigaranın külü biraz uzayınca anladım ki bir alışveriş listesi yapmam lazım. Hemen işe koyuldum.


Her küresel kölenin yapacağı gibi hemen Carrefour'a koştum, ıncık-cıncık kategorisine koyulabilecek herşeyi, üstüne mutfak aletleri aldım. Sanırım biraz kendimi kaptırmışım, nereden sandığımı soracak olursanız; Waffle makinasını koyacak yer bulamadım derim size.

Ama hep istediğim şu "klöööö plüfff kup plüp" sesleri çıkararak çay yapan makinadan aldım, çok zevkli!



Neyse efendim, lafı uzatmayalım. Evin son haline bakalım.














7 Comments:

  • Oha süper lan ev....alçı alçıpan falan lazımsa yollayalım

    By Anonymous Anonymous, at 11:08 AM  

  • Yigiiit
    Güle güle otur harika ferah bir evin olmuş!! özellikle o koltuğun üzerine inceden atılmış (rob-de-chamber hissiyatı uyandıran) nesne ortama ayrı bir hava katmakta, hep orda dursun o.

    Ama üzgün çiçekten bir an evvel kurtulmalı (hakikaten çok hüzünlü bir kare)

    By Anonymous Anonymous, at 9:04 PM  

  • hayirli olsun
    gule gule otur
    ne zaman ziyarete gelebilirim?

    derya

    By Anonymous Anonymous, at 5:41 AM  

  • Yiitcim ev site bir harika ucuz yere gecememen super olmus .mobilya secimilerinede hayran kaldim zevkli adamsin tabi ama ivir zivirlarin olarak genel bir yiit daginikligi mevcut sanki hehe.... gule gule otur cnm .

    By Anonymous Anonymous, at 5:49 AM  

  • 7'ye basinca bisey degisiyomu hayatinda... oyle havuzla fitness olmaz bu isler... ve sana yeni hayatinda hicbir zaman unutmaman gereken bi kac dost nasihati;
    -Ev alma, komsu al...
    -Komsu komsunun kulune muhtactir...
    -Kotu komsu insani mal sahibi yapar...
    Yiitcim herey yolunda giderse ben inaniyorumki en kısa zamanda yoneticiside olursun o lukus bloglarin... hadi isalah en kisa zamanda su ev borclarini kapatirsinda sira bana ucak bileti yollamana kalir...

    p.s dostluk icin 1 US$ devede kulak kampayasina bagislarinizi bekliyoruz...

    By Anonymous Anonymous, at 3:57 PM  

  • yigitcim, evin harika.. koltuklarin rengi burdan bakinca bile uykumu getiriyor, gule gule otur..

    ikea'nin umumiyetle buzhane havasi esen reyonlarindan 28 dk da bu enfes mobilyalarla cikman hakikaten muzaffer komutan sifatini sana layik kilmis..

    behcet emmi ile beraber ziyaretine mi gelsek ne? ozledik seni...

    By Blogger hezarfenn, at 1:28 PM  

  • hocam hakikaten kac kurus bu evin kirasi? merakla okuyorum yazilarini, dur bakalim bi kiz bulup tastamam yapabilcekmisin evi...

    By Blogger daha neler, at 9:21 PM  

Post a Comment

<< Home