Yiit'in Dubai Günlüğü

Wednesday, January 11, 2006

Rock Al Casbah


Bugün Shaza, ben ve Candan Dubai'nin kuzey-doğusundaki başka bir emirliğe gittik. Adı Ras Al Khaimah. Ben aklımda tutamadığım için Rock Al Casbah diyorum ve kendi kendime coşuyorum...heheh. Çölün ortasında uzanan bir yol boyunca ilerledi arabamız ve Dubai'den çıkar çıkmaz o ihtişam da kayboldu. Şehire geldiğimizde oldukça salaş bir yer bulduk karşımızda...Tam amerikan filmlerine yakışır cinsten bir arap şehri. Umman sınırına doğru sürdük arabamızı ve
elimizdeki rehberin söylediği trekking mekanını aradık, hatta bulduk, ancak esas mekan sınırın umman tarafındaymış. Kiralık arabamız off-road koşullarına uygun olmadığı için biz sınırın AE tarafında kalıp daha basit bir mini-trekking yaptık...Sessizlik. Gerçek sessizliği duymayalı çok uzun zaman olmuş. Rüzgarın hafif esintisinden başka hiçbir ses yok. Çok güzel bir histi.




Daha sonra Rock Al Casbah'da bir mall'da (offf evet mall!) yemek yedik ve Dubai'ye geri yollandık. Haa, bir de bizim İstanbul Caddebostan sahili gibi taşlık bir deniz kenarında durduk biraz...Bir de nerede bir Türk mekan açsa adına "İstanbul" diyor, nedense? Burada gördüğümle birlikte üç günde üçüncü "İstanbul" isimli yemek mekanı oldu...


Gussais diye biyerde uygun evler varmış, yarın oaraya bakmayı düşünüyorum...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home