Yiit'in Dubai Günlüğü

Wednesday, March 01, 2006

Doğumgünüm


29 oldum...30 gibi birşey. İlginç bir his diyebilirim. Karpuz kokulu mum aldım kendime. Biberli cashew (türkçesini bilemedim-ayıp) eşliğinde kutladım doğumgünümü. Dün gece 12'yi 1 felan geçe Baran aradı içine doğmuş gibi...Haberi yok tabi doğumgünümden felan. Söyleyince çok şaşırdı, hemen pay çıkardı kendine "eee işte dostluk hede hödö" diye, havalara girdi...heheh.

Haftasonu için pancake projem var. Bu Aunt Jemima da kimse artık, az ekmek yemedi bu işlerden haa!!

7 Comments:

  • OOOO sen boyle pancake mancake falan takilirsan sonun gercekten 100 kilo olur gobege dikkat bence her ne kadar sana yakistigini dusunsemde :)))

    tekrar dogum gunun kutlu olsun cnm

    By Anonymous Anonymous, at 2:41 AM  

  • Süper mutlu, harika, patlayan şeker kıvamında yıllar :)

    By Blogger Pinkshake, at 4:06 PM  

  • dogumgunun kutlu olsun. turkcesi de oyle onun. "kaju fıstıgı" diye cevirenler bile var sen bakma onlara.
    Ö.

    By Anonymous Anonymous, at 9:18 PM  

  • işte hoş, ilgi çekici bi blog.dubailere kadar gitmek, orada başka bir hayat kurmak, başka dostlar edinmek...bana ne kadar da gerçekdışı geliyor.
    kendi ufak evrenime tıkılıp kalmışım, burayı okuyunca farkettim.insanların daha farklı daha ciddi kaygıları, beklentileri var şu hayattan
    bunu bana hatırlattığın için teşekkür ederim,benim en büyük beklentim fizikokimya finalinden kalmamak:))saçmalık işte,doğum gününüz kutlu olsun yiit bey, inşallah dubai günleriniz hoş ve dolu geçer

    By Anonymous Anonymous, at 5:26 AM  

  • Toplu Cevaplar:

    1) Ö ne Ö, biri bana söylesin?

    2) Anonymous, benim de bir zamanlar hayattan tüm beklentim assembler dersinden kalmamaktı. Eğer "daha sonraki" günlere ait bir ipucu verebilmişsem, ne mutlu bana...

    By Blogger Daffodil-11, at 11:48 AM  

  • ogretmenim ben soyleyebilir miyim Ö ne?
    soyle kizim
    bir isimdir
    otur

    By Anonymous Anonymous, at 3:14 AM  

  • ben unutmusum... Iyi ki dogdun :-)

    By Anonymous Anonymous, at 3:50 AM  

Post a Comment

<< Home