Yiit'in Dubai Günlüğü

Saturday, February 25, 2006

Haftasonu

Ekmek yaptım evde. O kadar güzel oldu ki fotoğrafını çekemeden yedim bitirdim. Hamurun yarısını da dondurmuştum, onu götürdüm Lale'ye ertesi sabah. Domates, salatalık, zeytin, yumurta felan...Ekmekleri de bişirdik, Türk usülü kahvaltı yaptık Fırat (Komik herif var ya o) Lale ve ben...Çok güzeldi. Sonra Emirates Mall'a gidip Memoirs Of A Geisha diye bi film seyrettik. Güzeldi ama nedense bunalıma soktu biraz. Karamelli cips var burada, bayılıyorum! Tuzlusunun yüzüne bakmam valla karamellisi dururken! Sinemadan çıkıp art cafe diye biryerde oturduk, çok sevecen biryer. (Duyuyor musun Müge! Çok sevecen, evet.)

Fırat bizi gaza getirmeye çalıştı, "Haydi coşuyoruz ub-dıs ub-dıs, pepperminte gidiyoruz ub-dıs ub-dıs, haydi gençleeeer areeee youuuu readddddyyyyyyy i i ii ii ii" felan diye ama gelmedik oyunlara, paşa paşa eve döndük, biraz müzik dinledik. Ben kola içtim onlar da bir şarap devirdiler...sonra tıpış tıpış eve...

Temizlikçi kız gelecekti, bir türlü gelmiyor. Sonra gelmesi gereken günün ertesi sabahında zırrr! kapıda. "Valla billa gelicem, iki gözüm Şiva'nın önüne aksın, Ekmek-Ganesha çarpsın" diyor, tamam diyorum, gene gelmiyor. Tam şarkıdaki gibi!

"...And she promises the earth to me and I believe her, after all this time I don't know why..."

Evi de .ok götürüyor bu durumda.



Not: Pıt'ımı çok özledim... Alıyorum haberlerini ama...Çıkıp beş gün dönmüyormuş eve çapkınım!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home