Yiit'in Dubai Günlüğü

Friday, June 09, 2006

Yorgun Günler

Haftanın dört günü şehir dışındayım...İlk başlarda çok zevkli geliyordu, "vayy be, bayağı işadamıyım" diye coşuyodum kendi kendime...Ama artık gına geldi, ya evli olsam ne olacaktı? Valla karım boşardı beni..Günlerdir Katar'daydım. Aynı oteli görmekten gına geldi artık.

Bir de otelin iki yüzü var, bir yüzü güzel manzaraya bakıyor, bir yüzü dandik binalara. Odaya girdim baktım gene aynı muhabbet aşağıdaki gibi:



















İsyan ettim en sonunda, indim resepsiyona, "Adınızla biliyorum ulan artık sizi Allahsızlar!" dedim ingilizce (sormayın o ingilizceyi), "Adam gibi manzara verin bir kere de be!"
10 dakika sonra şuna bakıyordum, daha iyi değil mi?

















Ondan sonra sonra son birkaç ayın saç-beyazlatıcı-kanserojen projesi için Katar Silahlı Kuvvetleri'ne gidiyorum. Benim askerliğimi yaptığım üssün aynısı neredeyse, illa o kapıya bir eski uçak konulacak yani, şart!









Arada da fırsat buldukça 45 derece havada çorba havuzunda patates olmaya gidiyorum 1-2 saatliğine.

















Not 1: Arabamı bu hafta içi alıyorum sanki...
Not 2: Ay sonu 1 aylığına Türkiye'deyim, ilk durak İstanbul

4 Comments:

  • I know each of you together with your names Allahsizlaaaaar!

    By Anonymous Anonymous, at 10:18 PM  

  • Buradan bakınca güzel bi hayatın var gibi...
    :)
    Odayı değiştirince daha da güzelleşti gibi...

    By Anonymous Anonymous, at 1:05 AM  

  • Boşver gençken çalış, yaşlanınca yersin.
    Ve patates matates, hiç olmazsa nefes alabiliyosun ne güzel.

    By Blogger k.i.s.d., at 3:35 PM  

  • http://ozansezgin.blogspot.com/

    Buranin sahibi yavsak buraya link atmis. Geldim gordum yazdim...

    By Anonymous Anonymous, at 8:26 PM  

Post a Comment

<< Home