Yiit'in Dubai Günlüğü

Friday, April 21, 2006

Arapça'nın Azizliği, Karaoke Gecesi, Havuz

MTC Vodaphone Kuveyt'te sunum yapıyorum. Her dakikasında tutmak zorunda olduğum kahkahalarım boğazımda birikiyor.

Genel Müdür Mr. Barrak'ın yüzüne nasıl bakacağım?

***

Neyse kazasız belasız atlattım da döndüm Dubai'ye. Dün gece yeni tanışılangillerden Gülşah, Melek ve Emre'yle buluştum. Emirates Towers'daki Harry Gatto adlı karaoke barına gittik...Bi takım kokoş sarılı siyahlı kızlar ve biz vardık. Anlaşılan o ki buralarda en sevilen şarkı American Pie'ymış. Üç şarkıda bir "byeee byeeee miss american pieeeee" diye...

***

Da Greenz'in havuzuna gittim ilk defa bugün, o kadar kira veriyoruz yararlanalım dercesine...Maaşallah herkes pek bir tangalıydı! O kısmına itirazımız yok da, bir de yüzüstü yatıp, mayosunu indirip kıçını güneşte yakan herifler vardı. Onlar biraz bozdu dengemi. Fazla duramayıp kaçtım havuzu 100 tane çekik gözlü "vişi viçi voçi moşi moçi" diye işgal edince...

5 Comments:

  • Yigitcim selam. Ben hala guluyorum, sana oyle soyleyim. Nerden buldun bu amcayı. Cok mu aradin. Projelerden bahsetseydin ona da. Ortaklık teklif etseydin. İsminin kullanım hakkını isteseydin.:))

    By Anonymous Anonymous, at 4:33 PM  

  • havuz başı gözlemleri iyimiş : )

    By Blogger vintage biscuit, at 12:56 PM  

  • ben geldim sayfana, okudum azcik. bende 2 hafta once viyanadaydim. cok bir sehir ;)hoscakal

    By Blogger EvA yasam mektuplarim, at 1:33 PM  

  • çok bir sehir?

    yani şey gibi mi:

    "aman canım orası da çok bi şehir!"

    By Blogger Daffodil-11, at 2:08 PM  

  • ben yorumu tamamlayamadan kapatmisim. utandim kendimden. ben sevdim ama oyle cokda supermis demedim. ewet buyuk bir imparatorluk, gorkemli tarih ama hepsi bu. bir de bana gore insanlari kaba geldi. ama pastane sanatlarina bayildim ;)

    By Blogger EvA yasam mektuplarim, at 4:17 PM  

Post a Comment

<< Home