Yiit'in Dubai Günlüğü

Wednesday, April 19, 2006

Berber Olayı

Berber önemlidir. Tanıdık, bildik olması gerekir. Ağbi-kardeş ilişkisi ya da iki eski dost ilişkisi ister berber olayı. İlk defa gidilen bir berber ne kadar da huzursuz edicidir! Zırt-pırt değiştirilmez berber, yıllarca aynı kişiye kestirilmelidir saçlar...

Berkeley'deyken gittigim berberdeki çinli kız kafama tarağıyla vururdu biraz sağa sola hareket edince...O gün anlamıştım hiç kimsenin Türk berberi gibi olamayacağını. Söz vermiştim kendime, "Asla Türk berberinden başkasına gitmem" diye...

Buraya gelince de hemen buldum Türk berberini. "Venus Turkish Gents Saloon", içeri girer girmez sıla hasretini gideren bir hürmet, bir sıcak karşılama, "ağbi hoşgeldin, nasılsın, ne içersin, saçları nasıl yapalım" serisinin alışık olduğum huzuru.

...Derken yarın Kuveyt'te toplantım var, saat geç oldu, berberim kapalı, Mall of The Emirates'teyim, saçlarım feci uzamış, toplantıya böyle gidemem..Girivereyim şu Lübnan berberine diyorum...

Üç dakika sonra yine kafama tarakla vuruyor biri, anlaşılıyor ki geçen yıllar hiçbirşey öğretmemiş bana...








Not: İlk defa duvarıma birşey alıp astım.

1 Comments:

  • berberin Türk olmasi gerekli oldugu gibi Türk'de olsa bayan olmamalı. -ki çinli kız berber kabuslarım için yeni bir karakter oldu

    By Anonymous Anonymous, at 2:13 PM  

Post a Comment

<< Home