Yiit'in Dubai Günlüğü

Sunday, May 28, 2006

Kuveyt Trajedisi

Kuveyt'teyim. Saat gece onikiye yaklasiyor ve ben hala bugun yasadigim olayin etkisinden kurtulamadim.

Sabah. Icisleri bakanliginda sunum yapiyorum. Data Warehousing, ETL, Data profiling, Metadata Management hede hodo diye besinci vitede takmisim, cok iyi giden sunumlardan biri diye dusunuyorum bir yandan.

Derken toplantiya baskanlik eden adamin cep telefonu caliyor.

Derken adam 10 saniye sessizce dinliyor telefonun obur tarafinda konusan sesi.

Derken adam ayaga firlayip haykirmaya basliyor, kapidan kosarak cikip kayboluyor.

On dakika sonra ogreniyoruz ki adamin 4 yasindaki oglu evde oynarken uzerine akvaryum devrilmis...Oracikta olmus cocuk.

Kelimesiz kaliyorum. Cok onemli seylerden bahsediyoruz sanarken...Gercek hayat kapimizi kirip iceri daliyor. Kadinlar aglamaya basliyor. Allah rahmet eylesin demek istiyorum...ne ingilizcesini ne arapcasini bilmedigim bir cumle...Sessizce toparlanip cikiyorum kapidan.

Adamin yuz ifadesinin degistigi an hafizama kazinmis bir sekilde.

7 Comments:

  • :(((
    içim parçalandı

    By Blogger acicikolata, at 1:13 AM  

  • Hayat bazen bu kadar basit olabiliyor...

    By Anonymous Anonymous, at 2:39 PM  

  • hmmm cok bi fena olmus cok uzuldum yiitcm sen de daha fazla uzulme ama
    konuya buzdan bi yaklasimla seyi soyliyim bari- tabi ki allah rahmet eylesin'in ingilizcesi yok. senin bilip bilmemenle alakali diil..bu tur tamamen dinsel-kulturel kilsal tuysel seylerin direk cevirileri olmuyo bilirsin- afiyet olsun'un cevirisinin olmamasi gibi bisi..ama ana dili ingilizce olan bi insan (ve muhtemelen hristiyan bi insan) bu durumda may he rest in peace dicektir..

    By Anonymous Anonymous, at 10:26 AM  

  • Bugün cok bunaldim, is-guc, dunya.. hayat, asla sahip olamadigimiz cocuklar, mutluluk... hangisi gercek, bilmiyorum. Cok uzuldum. Yavrucak kus olup ucmus...

    By Blogger k.i.s.d., at 11:13 AM  

  • yasam (lanet olsun ki) boyle bisi... biz ne kadar uzulsek de ates dustugu yeri yakacak...

    yazik

    e.

    By Blogger Gaia Skywalker, at 11:05 PM  

  • Çok feciymiş oyhh :(

    By Blogger Sunthing Special, at 7:19 PM  

  • Yapip ettigimiz bunca seyin ne anlami olabilir ki? Brrh.

    By Blogger Ozan Sezgin, at 12:30 PM  

Post a Comment

<< Home