Yiit'in Dubai Günlüğü

Wednesday, May 03, 2006

Longest Journey 2 Heyecanı



Bilmiyorum acaba birgün adventure bilgisayar oyunlarından sıkılacak kadar büyüyecek miyim? 29 yaşımın ortasında hayal edemiyorum o kadar "büyümüş" bir Yiit'i..

The Longest Journey...Gelmiş geçmiş en iyi adventure oyunlardan birisi..Ragnar Tørnquist'in muhteşem hikayesi...Bjørn Arve Lagim'in daha da muhteşem müzikleri..


"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
(Arthur C. Clarke)


şeklinde özetlenebilecek temasıyla beni büyüleyen oyunun ikincisi çıkmış şimdi de! Bu siyah-beyaz Dubai günlerimde ne bulunmaz fırsat benim için! Ama önce birincisini bir daha oynayalım değil mi? Aradan yıllar geçmiş! Bekle beni güzel yüzlü April, geliyorum!




Bir de haftaya kanadaya gidiyorum, dönüşte büyük update...

1 Comments:

  • birak bu icimdeki cocuk ayaklarini
    yiitbey
    ayrica torontoya kadar gelip buraya gelmemen icindeki serefsize delalettir
    bi de utanmadan torontoda bulusalim diosun
    bunun carpikligini yeni anladim zaten
    bulusmak o diil ki
    o zaman ben romaya gidicem orda bulusalim-hahahhahha
    ayagina cagirio bi de bulusalim dio
    dogrusu sole olcak ben totontoya gitcem sen de gelsene
    hahah totonto-yannis yazdim ama deistirmicem

    By Anonymous Anonymous, at 7:53 AM  

Post a Comment

<< Home