Yiit'in Dubai Günlüğü

Friday, June 16, 2006

Hinduizm'in İncelikleri, Dünya Kupası Keyfi

En son futbolla ilgilendiğimde Tanju Samsunspor'da oynuyordu.

Şimdilerde dünya kupası başladı ya, ofisteki elemanlar toplanıp maç seyretmeye gidiyorlar, ben de onlara takılıyorum sosyalliğe susamış bir şekilde. Geçenlerde TGI Friday's e gittik yine maç seyretmeye, dana kaburgası yedim bayıla bayıla, maç seyretmeyi de öğrendim biraz, "düpedüz ofsayt" falan diye çıkışlar yapıyorum yerli yersiz. Herşey iyi hoş da, ertesi gün salak gibi yarım saat dana kaburgasını anlattım Ajay'e...Adam hindu, inek kutsal hayvan, bunları biliyorum bilmesine ama gerçek hayat içinde tam olarak düşmüyor jeton Türk kafamda...Zavallım sessizce dinledi beni, kemiklerden nasıl etleri sıyırdığımı, ne kadar lezzetli olduğunu anlatırken...Sonradan "İİdcim, ben hinduyum biliyosun" diye başlayan konuşmayı duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü...ne salakmışım ya..

Bir de dün Bar Zar diye biryere gittik Madinat Jumeirah'da...Canlı müzik vardı. Bir ara The Proclaimers'dan I would walk 500 Miles çaldı. Kendi aramızda "bunlar irlandalı mı iskoç mu" felan diye gereksizce tartışırken yanımızdaki ingiliz kılıklı tiplere sorduk, sormaz olaydık, kadınlı erkekli birbirlerine girdiler...Neyse sonuçta iskoç olduğu ortaya çıktı.

Duvarıma iki tane seramikten Tenten kapak sayfası resmi aldım.

Yine Lübnan'lı berbere gittim, yine kafama vurdu.

Böyle...

1 Comments:

  • Hinduya dana eti pişirmenin inceliklerini öğretseydin oldu olacak. Süper ya, fıkra gibi. Kitaplaştır sen bu postları:)

    Bi keresinde de yakın bir arkadaşıma Okşan isminin sadece pavyonda çalışanların kullandığı bir takma isim olduğunu anlatıyordum. Meğer teyzesinin adı Okşan'mış. Ne alaka şimdi, ben de bilemedim. Neyse, iyi çalışmalar.

    By Blogger k.i.s.d., at 9:21 AM  

Post a Comment

<< Home