Yiit'in Dubai Günlüğü

Wednesday, November 01, 2006

Dubai Dostluk Bayramı - Part II

...bir sonraki günün aktivitesi çöl safarisi, ben daha önce yapmış olmanın verdiği engin tecrübelerimle "olm şöyle olm böyle şöyle uçuyoz böyle konuyoz" diye ballandıra ballandıra anlatıyorum jumeirah beach hotel'in önünde jipimizin gelip bizi almasını beklerken..Fazla beklemeden şöförümüz gelip buluyor bizi, kılçık bir herif olduğu ilk andan kendini hafifçe belli ediyor, yola çıktıktan onbeş dakika sonra patlattığı "konaklama yerinde deve eti var ama tavsiye etmem çünkü sabah hörgüçlerle uyanabilirsiniz" esprisiyle hepimizin nefretini kazanıyor kolayca...Yine de tadımız kaçmıyor çünkü hava güzel, Al Ain yolunda manzara güzel...Dubai'nin kulelerinden uzaklaşırken çöl yavaşça sarıyor çevremizi ve bir anda kendimizi sarı kumlar üzerinde ilerlerken buluyoruz...









İlk durakta jipten inip kum tepesinin üzerine çıkar çıkmaz Levo -tıpkı benim ilk gelişimde aynı yerde, aynı şekilde yaptığım gibi - kollarını iki yana açıyor, rüzgara karşı diz çöküyor ve "Allah'ııım Köğğrrrr Eğğğğttt Beğğğğğniii" diye bağırmaya başlıyor...

Birkaç "Çölde Türk usulü sigara nasıl söndürülür" çalışmasından sonra oturup manzaranın tadını çıkarmak geliyor aklımıza...Çöl kaç kere gelirsen gel hep çok etkileyici ve tehditkar birşey!





Sonrası klasik...develer, tatooine kompleksi, dansöz -bu sefer arabik bir dansöz vardı en azından-, sohbet muhabbet, bizimle aynı jipte olan fransız karı kocaya politik iğnelemeler falan felan...

Akşamında adını bi türlü düzgün yazamadığım Boduar? Bodoir? Budoir? adlı mekana gidiş, ramazan sonrası milletin çıldırmasına şaşırış, çıkışta yemek yemeye gittiğimiz mekanda Levo'nun filipinli kasiyerin ramazanını kutlaması...Evimin ilk defa böyle cıvıl cıvıl olması ve bunun bana verdiği huzurla o sıkışıklıkta güzel güzel uyuyup sabahın köründe zinde bir şekilde uyanmalarım...

...derken Sinan'la Baran gider, iyi ki hepsi bir anda gitmediler derim içimden, Levo'cuğumla akşam sırasıyla Rockbottom'da canlı müzik coşkusu, (Bu mekanı da burada kime söylesem burun kıvırıyo, çok seviyorum lan!) üzeri Double Decker'da guinessler...(ben soda tabi)

Son gece benim klasik ekiple Madinat Jumeirah'da Bar Zar'a gittik, New York'da yaşayan bir Türk hatun grubu vardı yakınımızda, fazla bi eğleniyolardı, hiç bulaşmadık...Oradan çıkıp adını duymuşluğum olan ama hiç gitmediğim Jambase'e gittik...Jambase'de ortam muhteşem, ayılana Salsa bayılana shisha tadında biryer...Zenci bir kadın bas bas latin şarkılar söylüyor...Oradan çıkış ve Levo'yu havaalanına bırakış...

Hüzünlü bir veda ve eve dönerken arabada çalan "Runaground"...

"You don't know what you've got

Until you've lost it all

Might I suggest you find

A softer place to fall

You take for granted

All the riches of your world

You may have oysters

But you'll never find a pearl..."



12 Comments:

  • merhaba ,
    su anda saat gecenin 4 u..ve ben butun yazdiklarini okudum .bayram tatili icin dubai falan dusunuyorduk ablam ve enistemle..
    ,arastirirken senin sayfan cikti.
    yuzumde gulumseme ile okudum:)sik kullanilanlara ekledim,her gun okuycam artik:)

    bu arada ben figen.30 yasindayim ,muzik ogretmeniyim.
    cindyrella30@hotmail.com

    By Anonymous Anonymous, at 6:02 AM  

  • merhaba ,
    su anda saat gecenin 4 u..ve ben butun yazdiklarini okudum .bayram tatili icin dubai falan dusunuyorduk ablam ve enistemle..
    ,arastirirken senin sayfan cikti.
    yuzumde gulumseme ile okudum:)sik kullanilanlara ekledim,her gun okuycam artik:)

    bu arada ben figen.30 yasindayim ,muzik ogretmeniyim.
    cindyrella30@hotmail.com

    By Anonymous Anonymous, at 6:03 AM  

  • hadi bakalim yiitcim gozumuz aydin..dualar kabul oldu. ayakkabi kismini biliosun zaten halledersin..benim tahminim 36.5..

    By Blogger bin, at 10:36 AM  

  • hahahaahahha bin cok guldum!

    By Blogger Daffodil-11, at 11:29 AM  

  • bugun yine girdim baktim yeni biseyler yazdinmi diye :)

    kurban bayraminda dusundugumuz dubai turunda hep senin yazdiklarin gelicek sanirim aklima :))))))))))

    By Anonymous Anonymous, at 2:50 AM  

  • bin ;

    yanlis tahmin :))))

    By Anonymous Anonymous, at 2:55 AM  

  • Kiskandim valla. Helal olsun dunyanin en garip hem muhafazakar hem de en cilgin yerinde hayat boyle yasanirmis meger... (Evet hem cilgin hem muhafazakar olabiliyor bir yer eger icinde yeterince yabanci varsa)
    Ben Kuveyt'te bulundum ve herkes bana esas sen Dubai'yi goreceksin diyordu. Haklilar galiba. Umarim bir gun yolum duser.
    Evliya Celebi ile ilgili bir hikaye anlatirlar. Herkese oldugu gibi Evliya Celebinin ruyasina da bir gun ak sakalli bir dede girmis. "Allah'in adiyla geldim dile benden ne dilersen" demis. Rivayet ederler ki bu dede herkese ruyasinda bir kere gorunur gorundugu kisinin kaderini onun verecegi cevaba gore yonlendirirmis. Evliya Celebi saskin, panik yapmis. Sefaat ya nebi diyecegine seyahat ya nebi deyivermis. :) Bir gun benim de ruyama o ak sakalli dede girerse ben de seyahat ya nebi diyecegim...

    By Anonymous Anonymous, at 12:02 PM  

  • ben de "zenci ya nebi" dicem.

    By Anonymous Anonymous, at 3:13 AM  

  • SDFHSGHSGHSFG

    By Anonymous Anonymous, at 6:51 PM  

  • SLM.AGİT KARDEŞ SİTENİ İLGİYLE BAYILA BAYILA İZLİYORdum OKUYORdum.ARKADAŞLAR BU ADAMIN ELİNDEN BIKTIM HAYATIMI BİTİRDİ BUNALIMA SOKTU BENİ.WEEEYY BEN NASIL YABANCI ROCK DİNLERMİŞİM KÜRT OLMAK SUÇMU DAVİD BOWİE-(İMLA HATALI OLSADA)audiosloveWHAT YOU ARE-RAMMSTEİN VS.DİNLEME HAKKIM YOKMU BENİM.BIKTIM UĞRAŞMA BENİMLE ARTIK.HEM SENİ ASKERDE TANIDIM.ASKERDEN ÖNCEDE DİNLİYORDUM SANANE DİNLİYORSAM."NE DİNLİYORUM ÖZELLİĞİNİ" NERDEN AÇTIM BİLMİYORUMKİ YA. KENDİ KENDİME EYLENİYORDUM NERDEN DÜŞTÜM DİLİNE YİİT.BİG BABOL ETTİN BENİ AĞZINA.MUZLU HEMDE... huseyinozkan.01@hotmail YENİDEN TANIŞALIMMI 26 YAŞINDAYIM İZMİRLİYİM HAHAHHA

    By Anonymous Anonymous, at 7:00 PM  

  • hahaha. We are all kürt rocker !

    By Anonymous Anonymous, at 12:23 PM  

  • hehehe we are all kurd(kürt) rocker

    who are we

    hahahaha

    By Anonymous Anonymous, at 7:14 PM  

Post a Comment

<< Home