Yiit'in Dubai Günlüğü

Monday, September 25, 2006

Deneysel Ramazan Yemekleri - Part 3

Yemek yapmazken daha huzurluydum yemin ediyorum! Bir memlekette kuru nane olmaz mıymış ya? Bulgursuz bulgur pilavından sonra nanesiz yoğurt çorbasıyla rekorlara koşuyorum valla...Yoksa bu Da Greenz'in marketinde mi bir keleklik var? Gittim baktım, binbir tane baharat, şu otu, bu otu, en alengirli hint yemeklerini yapacak her türlü malzeme mevcut...

Peki ya kuru nane?

-"Onu sipariş verelim, yarın getirtelim sir"

Offf...

1 Comments:

  • Kuru naneyi kendinizin yapmasini tavsiye ederim, cunki Kahire'de bulunmasina ragmen ben de kendim yapiyorum, kokusu daha kuvvetli oluyor. Naneyi guzelce yikayip kuruttuktan sonra bir gazetenin ya da bezin icine koyup ya da acikta, ama golgede kurutun. Sicak havalarda hemen kuruyor, sonra da elinizin icinde ufalayin. Alin size misss gibi kuru nane.

    By Blogger Unknown, at 4:19 PM  

Post a Comment

<< Home