Yiit'in Dubai Günlüğü

Sunday, September 24, 2006

Deneysel Ramazan Yemekleri - Part 2

Bir gün önceki mercimek çorbası deneyini başarıyla tamamlamanın getirdiği özgüvenle Ramazan'ın ikinci günü için eskiden yaptığım bulgur pilavından yapmaya karar verdim...Emin adımlarla gittim markete, bu sefer mercimekten farklı olarak pilavlık bulgurun neye benzediğini biliyorum ancak yine mercimekten farklı olarak bulgurun ingilizcesini bilmiyorum! Biraz yürüdüm yukarı aşağı, aradım felan ama bulamadım bulgur...Servet'i aradım, "Bulgur'un ingilizcesi ne lan baksana bir internetten" dedim...Baktı, "Wheat abi!" diyor..."Ne wheat'i lan olur mu öyle şey" diye konuşurken bir anda gözüme bir paket takıldı...Üzerinde "Burgol White" yazıyor...Bakıyorum, bulgur değil ama andırıyor da biraz...Oracıkta Servet de telefondayken bir cinnet geçirdim nasıl memleket burası diye! Hayır bir de kıllandığım nokta; pakedin alt tarafında "Product of Turkey" yazıyor...Servet'in de moral desteğiyle aldım "Burgol"'u geldim eve...Attım kıyılmış soğanı yağa, attım biberi, attım patlıcanı, attım rendelenmiş domatesi, attım 2 et suyu tableti, attım bi tutam salça, attım "Burgol"'u, "Ne menem birşey olduğun şimdi çıkar ortaya" diyerekten...



Sonuç 1: Servet'in olay sonrası doğru tespitiyle bu aldığım şeyin köftelik bulgur olduğu ortaya çıktı.

Sonuç 2: Servet memleketten 5 kilo pilavlık bulgur yolluyor.

Sonuç 3: Tadı fena değil...

5 Comments:

  • afiyet olsun :)
    ramadan kareem

    By Blogger Mohannad, at 8:24 PM  

  • Thanks Mohannad! I don't know how much of it you can make out but as a summary, I'm having problems with ingredients for ramadan food, big time!

    By Blogger Daffodil-11, at 9:19 PM  

  • zaten yollasa yollasa servet yollar onu-uzun mesafe arkadasliginin bir numarali ismi kendisi

    By Blogger bin, at 3:07 AM  

  • :)
    yemegin icine et suyu tableti ve biber salcasi girdikten sonra, hic birseyden korkma!

    By Anonymous Anonymous, at 12:46 PM  

  • Bulgur pilavı, afiyet olsun.
    Ya bir de canın kadayıf çekerse...
    Ben asıl onu düşünüyorum.
    Sana en kısa zamanda benim kitaplardan birini yollayacağım, inşallah.
    Tabii uyumaz ve de unutmazsam...:)

    By Anonymous Anonymous, at 10:19 PM  

Post a Comment

<< Home