Yiit'in Dubai Günlüğü

Thursday, August 17, 2006

Haldur Huldur, Kostur Dur

Tabi bir ay tatil yaparsan isler essek gibi birikir, bir Allah'in hintli kulu da "dur sunu ben halledeyim de YiCit gelince kafayi yemesin" demez...Ajay de tatilde, tek basima kaldim...Neyse ki musteriler de tatile gitti artik, telefonlar kesilmeye basladi yavastan...

Bir yere goturduler beni Jumeirah'da, Boduar mi bodoslama mi ne oyle bir ismi var. Icerisi yemin ediyorum ki Uzay Yolu'ndaki Atilgan'in bari gibi! Sari irk, siyah irk, yesil irk, mavi irk, klingonlular, borglar, sithler, jawalar, uzun, kisa, sisman, zayif, cirkin guzel, iki ayakli, uc ayakli, bes gozlu tipler, Total Recall'daki uc memeli kiz falan hepsi orada, her milletten adam zip zip zipliyor! Birtek Dubai'de olabilir boyle bir goruntu dedim.

Yalniz ben harbiden bitmisim onu anladim, hiiiiiic cosamadim hic! Eeee yas oldu otuz.

Hayatta sevmezdim, simdilerde beef jerky yiyorum manyak gibi...super bisiy.

1 Comments:

  • sana insanoglunun 8 cesit olduunu sanirim cok once kanitlamistim.
    beef jerky'nin zararlarini da dun belgeleriyle kanitladim.
    benim gorevim burda bitiyo.

    By Blogger bin, at 10:02 PM  

Post a Comment

<< Home