Yiit'in Dubai Günlüğü

Thursday, August 10, 2006

Kısa Kısa...

  • Türkiye'den dönüş şokunu atlattım sanırım...Dubai'yi yine sevmeye başladım sanki. Sıcak çöl çorbası içinde uyuştum..
  • Herkes hintlilere çok mu kötü davranıyor yoksa bana mı öyle geliyor?
  • Bahreyn'de birkaç pub'a gittim, millet nasıl eğleniyor! Dubai'de sahte, kasılmış tripler vardır, Manama'da millet "Eller Havaya" modunda feci coşuyordu. Çok eğlendim.
  • Levent abi, Emre ve yenitanışılangillerden Mehtap'la Double Decker diye biryere gittim, sekiz kere James - Sit Down çaldı, daha ne isterim? Koridor'da Baran ve Levo'yla oynadığımız "Şarkılar Yalan Söylemez" oyununu oynadık, çok eğlenceliydi...Sonra hüzünlendim tabi biraz düşünüp o günleri...
  • Bir müşterinin sorununu çözmek için saatlerimi geçirdiğim küçücük -50 derece sistem odasında yanımdaki vebalı herifin öksürüp tıksırmaları yüzünden hasta oldum...Tam da bu yılın hastalanma oranları çok iyi derken...
  • Kuzen Cem Dubai'ye mi taşınıyor yoksa?
  • Yukarıda bahsi geçen ekiple her buluşmamızda devasa planlarını yaptığımız müzik grubunu kursak ne şahane olur...
  • Türkiye'den hevesle aldığım güzel t-shirtlerden birini kurban seçip her gece yatarken giye giye mundar ettim. Çok zevkli.
  • Böyle...

5 Comments:

  • hahahaha-yoksa kuzen yiit loonybin mi okuyor ne;)

    By Blogger bin, at 12:49 PM  

  • Kısa Kısa konseptini senden aylar önce bulmuş olmama rağmen senin sitende aynısını görünce hiç ses çıkarmadığım halde senin benim 3. kısa kısalarımda hemen böyle bir duruma düşmen üzücü...

    By Blogger Daffodil-11, at 12:52 PM  

  • hahahhahhaha sirf bole de die yazdim su commenti anlamadin ya hhhhahaha olcem..
    kisa kisa konsepti ne bi kere be, huriyet magazin servisi bulmustur bulduysa 70lerin ortasinda fln onu..hatta reuters fln bile bulmus olabilir..
    ayrica favori atasozumu biliosun: imitation is the sincerest form of flattery-bunu da ismini Samantha yapan travesti sex and the cityde solemisti.
    yiktin beni yiktin

    By Blogger bin, at 1:35 PM  

  • selam yiit,
    levent abilerin bi grubu vardi zaten ne oldu onlara? Cem vardi, tufan? murat? bugra? bu arkadaslar koptu mu ne? double decker'a selamlar ne de olsa bizim grubun otelinde... kis gelse de barasti gunlerimiz geri gelse diyorum. bu grupla barasti gunleri cok iyiydi..

    By Blogger Mehmet Akdeniz, at 9:18 PM  

  • Bir yigit vardi hep
    tanri gercekten iyiyse onu uyur bir halde birakirdi, en derin ruyalarin disinda hic ortaya cikarmazdi.
    Moda'daki balkonda kalin, sapsari, kivircik ve inatci bir sac teline karsi; siyah, dumduz, incecik bir tel. Sana kaldigin yer hakkinda ne kadar bilgi verebilirdi, Ne kadar ayirabilirdi sayfalari.
    Bir yigit vardi hep,
    Hep sol gogsumde,
    Aptal bir ilk genclik sizisi

    By Anonymous Anonymous, at 6:07 AM  

Post a Comment

<< Home