Yiit'in Dubai Günlüğü

Tuesday, September 05, 2006

Inek Kutsal Hayvan...Inek Kutsal Hayvan..Inek Kutsal Hayvan...

Ya benim cidden kafam hic calismiyor! Bugun oglen Ajay dedi ki, "Gel seni cok iyi bi italyan restoranina gotureyim", ben de gaza geldim tabi hemen "Tamam!" dedim...Gittik mercato mall un icinde hakkaten guzel biryer..Ajay tuvalete kadar gitti, garson kizcagiz da onceden birsey almak ister miyiz diye sordu..Ben de -hic dusunmeden- carpaccio soyledim...

Neyse sonra Ajay geldi tuvaletten, ben buna basladim anlatmaya..Bu hikayeyi Ferhan Sensoy'un bi kitabinda okudugumdan beri herkese anlatirim...

"Bak simdi Ajaycim bir zamanlar Italya'da cok sisko bir kontes varmis, doktoru et yemesini kesinlikle yasaklamis. Bogazina cok duskun olan kontes ascisini (Bu arada asci mi ahci mi yahu?Dusununce as kokunden gelmesi lazim..Asci o zaman) cagirip demiski: 'Bana oyle bir et yemegi yap ki et gibi olmasin!'

Asci dusunmus tasinmis ve en sonunda soyle bisey yapmis...." diye anlatirken bir anda Carpaccionun da dana etinden yapildigini hatirliyorum...

"...eee, aslinda yanlislikla dana eti soyledim Ajay'cim" diyorum...Ajay bozuluyor ama olgunlukla belli etmiyor...Ben yine kendimi salak gibi hissediyorum..."Ama dana eti de yenmez miymis yahu?" diye turk usulu gazlara getirmeye calisiyorum kendimi ama hic fayda etmiyor...

Etti iki...Dur bakalim ne zaman cildirticam adami?

4 Comments:

  • Kesicek seni Yiit kesiceeeek!

    By Blogger Pinkshake, at 9:15 AM  

  • yemek icin arkadaslarinin en nazik duygularini inanclarini hice sayan bi adamsin sen demek bu boyledir o cocuk inek yemiosa onun kabahati ne azicik bogazini tutsana sen

    By Anonymous Anonymous, at 1:34 AM  

  • bloglara takılmaya baya bi ara vermişim anlaşılan sizin bloga ilk girdiğimde dubayi ye yeni gitmiştiniz ev filanla ugraşıyodunuz bir de bugün girdim(blog kardeşliğinden)çok şaşırdım diyorum tanıdık geliyor bir yerlerden ama daha sonra ilk mesaşlara bakınca hatırladım.

    neyse bundan sonra takip ederim artık=)

    By Blogger fatih, at 6:09 PM  

  • cok akici bir sohbetiniz var,bayildim.ben de takipcinizim artik..cok guzel bloglar var,bize uyku yokmu yaw..

    By Anonymous Anonymous, at 10:12 AM  

Post a Comment

<< Home