Yiit'in Dubai Günlüğü

Saturday, September 23, 2006

Güzel bir haftasonu, Ramadan Kareem...

Çok güzel bir haftasonu geçirdim...Perşembe akşamı Emre'lerde toplandık...Ben, Emre, Mehtap, Levent Abi ve Fatih...Rakı-Pınar "Traditional Cheese" yaptı onlar ben tipik Koka-Kola Yiit modundaydım...O diilde, herhalde o gece şu hayatta bildiğim bütün şarkıları çaldım, Fatih de tek bir tanesini kaçırmadan eşlik etti bana...Gecenin sonunda resmen ellerim titriyordu...

Ertesi gün sabah uzun süreden sonra ilk defa menemen pişirdim ev ahalisi için...Gerçi doymadılar o ayrı bir konu...Neyse, sonrasında Monopoly oynadık bir gaz, Mehtap'ın nasıl bir hırs küpü olduğu ortaya çıktı, ama sonunda beklenmedik bir şekilde masadan en zengin olarak kalktım...

Aynı günün gecesinde ilk defa akşam plaja gittim Dubai'ye geldiğimden beri...Hava ılık, deniz sıcacık, Burj El Arab'ın ışıkları altında yüzmek güzeldi...Hava daha da güzel olacak önümüzdeki aylarda, artık akşamları bol bol gelirim dedim kendi kendime...

Bugün Türkiye'den bir gün önce Ramazan başladı...Burada dedikleri gibi;

Ramadan Kareem!



1 Comments:

Post a Comment

<< Home