Yiit'in Dubai Günlüğü

Saturday, September 30, 2006

Dubai Gezmeleri, Kuveyt Seferleri

Haftasonu klasik ekiple buluşup bowling oynamaya gittik Thunderbowl adlı Dubai'de -ne kadar çakal olunabilirse o kadar olan- mekana...Yıllar sonra bowling oynadım...Fena da oynamadım ha! (Bkz. Genel Görecelilik Kuramı, Bkz. Kem gözler, Bkz. Mehtap)
İki tur oynadık, ilk turun resmini Mehtap izin vermediği için koyamıyorum...

Sonra bir takım eğlenceli suriyeli-lübnanlı insanlarla tanışıldı, yani ben tanıştım aslında...Ali Baba diye biryerde "Shisha" (nargile) içildi...Canlı müzik, uduyla "Yaktı beğniiii Yaktı beğniii" eserini arapça seslendiren arkadaş kendimizden geçirdi bizi...Sonradan öğrendik Türkmüş zaten adam...

Dubai'de havalar düzeldi! İlk defa rahat rahat oturduk Ertesi gün Marina'da...Bir de Kuzen Cem® taşınıyor buraya! Finansal güçlerimizi birleştirip Marina'da oturma hayalimiz var, bakalım ne olacak?

Son olarak geçen gece eve dönerken farkettim ki Dubai de uyumayan bir şehirmiş, yollar hep vızır vızır valla...




Not: Mission Impossible 3 seyredip ağlanır mı?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home