Yiit'in Dubai Günlüğü

Wednesday, December 20, 2006

...

G D7
Madem ki Yiit yılsonu kota derdinde

Em A7
Yılbaşı evinde yalnız olacak diye acılar içinde

C G5
Yazamaz olmuş günlüğüne

C D7
O halde şu şarkıları dinleyiverin

C G5 C G5
Bir de yeni yıla mutlu girin


------------


Herman's Hermits - No Milk Today

Gregory Isaacs - Puff The Magic Dragon

Songs Ohia - Tigress

Damien Rice - Rat Within The Grain

Beirut - Postcards From Italy

Denali - Everybody Knows

Neutral Milk Hotel - The King of Carrrot Flowers, Part 1

Kings Of Convenience - Know How

Garden Ruin - Cruel

The Magic Numbers - Hymn For Her

The Magic Numbers - The Mule

The Magic Numbers - Mornings Eleven


----------------

Öper.

4 Comments:

  • Merhaba Yigit,

    Yeni kesfettigim blogunu, kısa surede sular seller gibi okuyup bitirdim. Gunlerdir girip bakiyorum yeni bir seyler yazmamissin. Merakta etmistim.. Durumu anladim simdi sanirim..

    Yeni yila sende mutlu gir. Ve de Iyi Bayramlar elbette :)

    Bu msg okuyan herkese, harika bir yil ve sevdiklerinizle kutlayacaginiz daha nice bayramlar diliyorum.

    Kiefer ( hehehe :P )

    By Anonymous Anonymous, at 2:54 PM  

  • Çok bunalımdayım Kiefer, bildiğin gibi diil..Dur bakalım, bakıcaz çaresine...

    By Blogger Daffodil-11, at 3:59 PM  

  • boşverrr bi daha ki yılbaşına burda olursun hatta turkiye'ye gelecegin ilk tatilinin 3. gununu yılbaşı gibi kutla mesela ne zaman olursa olsun senin için burdaki yılbaşı o olsun..hem sen buyuk bi ihtimalle ilerde ki yılbaşlarını daha rahat kutlayabilmek için şu anda dubaidesin..ne farkeder ha 2007 ha 2008

    By Anonymous Anonymous, at 10:44 PM  

  • Burda kutlarken çok önemsiz görünüyor ama yurtdışında bu yılbaşı, doğumgünü gibi günlerde yalnız olmak kötü geliyor insana. Ben de yaşadım, anlıyorum. Takma olabildiğince :) Güzel bir yıl diliyorum :)

    By Blogger daphnevega, at 8:28 PM  

Post a Comment

<< Home