Yiit'in Dubai Günlüğü

Friday, November 24, 2006

Haftasonu...

Öyle bir oturuyorum ki evde sabahtan beri...Küflendim, yaşam oluştu üzerimde, her kafadan bir ses çıkıyor...

Europa Universalis 2 oynadım...1445'te istanbulu fethettim..

Herkes plaja gidiyo hava güzel diye, ben gitmedim, gitmiyorum, zorla mı?

Kayahan'ın Nar Tanem adlı şarkısını indirdim, en son 14 yaşımda dinlemiştim...Süpermiş...İyice gaza gelip karısının söylediğini de buldum, o daha da bi güzelmiş...

Hiçbirşey olmuyor Dubai'de...


Yanaaaaar ateşleeeer dağlardaaaa nar taaneeeeem ve seniiiiiin sevgiiiiiin gönlümdeeeee..


Hiç olmadı bu yazı di mi?

6 Comments:

  • son satiri silsen herseyi anlatmisin.
    yok lan son satirla daha bi pekişmiş anlam.
    bide bu şarkının kayahan yorumunun öne geçen kısmını vurgulamak isterim:
    yanar ateşler (ateşler) (ateşler) ve seninn sevgin gönlümdee

    By Anonymous Anonymous, at 10:02 AM  

  • oha. teoman, kirac simdi bi de kayahan mi cikti? dayanamicam ben. serv bu yiitden beklerdim de yanniz senden hic beklemezdim. yazklar olsun.

    By Blogger bin, at 1:37 PM  

  • 1) Servet, cok haklisin, o `atesleeer atesleeer` kismi gercekten cok onemli..l.

    2) Bin imaj ugruna harcama kendini, ac kapilarini muzige...

    Not: Beni taniyan herkes bilir ki hayattaki tek amacim Kirac gibi bir insan olmaktir. Ciddi.

    By Blogger Daffodil-11, at 2:59 PM  

  • Yiğit, çok teşekkür ederim bana hak verdiğin için. (öle bi yazmışsınki, Kayahan mısın nesin!)
    Bu arada msn terapisi ile Bin'in çocukluğuna inip niye Kayahan sevmediğini buldum. "yazklar olsun" lafi biraz ağır kaçmakla birlikte, yaşadığı olaydan dolayı haklı.

    By Anonymous Anonymous, at 5:22 PM  

  • kayahan'in, kapisinda "gönül köşkü" yazan evinin onune gidip kayahaaaan, kayahaaan diye bagirmistik da cikmamisti. ben de sevmesem yeridir

    By Blogger acicikolata, at 8:39 PM  

  • sesini dinleyebildim :)

    harikasin :)

    By Anonymous Anonymous, at 4:13 AM  

Post a Comment

<< Home