Yiit'in Dubai Günlüğü

Saturday, December 02, 2006

Bitakım

Metin Ağbi'nin daveti üzerine evine gittik bir haftasonu, Deira'da, tam Maktoum köprüsünün dibinde...Alışmışım kutu gibi küçücük Dubai evlerine, kocaman evi görünce kendimi başka bir ülkede zannettim...Balkona çıkıp birkaç Dubai fotoğrafı çektim...










Sonra aşağıya, park yerine bakmaya başladım, bir adam geldi, gözümün önünde arabama -park bileti almadığım için- ceza yazıp gitti, o kadar huzurluydim ki hiç müdahele etmedim, sessizce izledim, "Feda olsun sana 150 dirhem, zaten bütün haftasonu evde oturmuştum" dedim...



Sea Shell diye biryer var burada, Ankara Kavaklıdere'deki Vitamin'le İstanbul Taksim Kızılkayalar'ın bir füzyonu denebilir, muhteşem taze meyve suları yapıyorlar...Garip garip de isimleri var karışımların, Burj Al Arab falan diye...Tipik Yiit, o kadar çeşit içinde bir tanesini içtim, beğendim, öbürlerini denemiyorum bile...Başkalarını da dene, belki daha güzeli vardır değil mi? Hayatta denemem.

James Bond'a gittik Fatih-Emre-Ben üçlüsü, öyle bir erzak yüklendik ki girişte, kasiyer kızlar hesap makinelerini falan çıkardılar yediklerimizi hesaplamak için...Sinerji kavramına yeni bir boyut getirdik. James Bond'u pek beğenmedik ama, nerede Roger Moore, nerede dan dun herkesi döven bu ayı?



Son olarak; Dubai'yi sular seller götürüyor...

3 Comments:

  • merhaba
    tr de kısa gırereken senı okumak gercekten keyıflı yııt.. o sıcak dubai ruhuma cok ıyı gelıyor hernekadar suan donuyor olsamda dısarda.. umarım daha sık gezersın yada photolarsında daha cok gonlumuz acılır burda.... sıcaklıklarla kal orda.. bol eglencelı bır hayat gecırmen dılegıyle

    By Anonymous Anonymous, at 2:07 PM  

  • yigit o vitamin barda benim yerimede narsuyu-portakal karisimi ic varsaeger :)

    buz gibi soguktan iyidir ilik yagmur ..bu arada su anda sogukmu yani orasi ?mont falan giyiyormusunuz ?

    By Anonymous Anonymous, at 9:39 PM  

  • haha ben böyle bişey hiç görmedim daha önce !

    By Anonymous Anonymous, at 6:38 PM  

Post a Comment

<< Home