Yiit'in Dubai Günlüğü

Sunday, June 17, 2007

The Best Community in Dubai



  • "Sevmiyorum ulan bu Dubai'yi" dedim bir sene boyunca...Şimdi neredeyse yılları ikileyecekken öyle bir ortam kuruldu ki "Beni Safa parka gömünüz" diye vasiyet yazmak üzereyim neredeyse..Fuat ve Barış diye kuzen Cem'in Ankara'dan tanıdığı iki arkadaş daha burada çıktı, tamamen tesadüfen...İnanılmaz bir dörtlü olduk, dostluğa dostluk katıyoruz aylardır...Bir de arsız iddiamız var "Dubai'nin en iyi community'siyiz" diye...Tamamen hurafe...Evde oturuyoruz sadece, ama iddialıyız.

    Yazmıştım ya, "dostlarla olmak" diye biryer var, insan orada mutlu olur diye...

  • Ata sporu Playstation yatırımı yaptı Cem...PS3 ve dev bir LCD ekran alındı eve...Benim sırf eve gelenler "Ulan bu herif anormal mi niye televizyon yok evinde" demesinler diye aldığım üstün Çin teknolojisi, 100 dolarlık dev ekranlı Nikai televizyonumdan ilk gün itibarıyle nefret etmişti zaten Kuzen Cem.
  • PS3'te 4 kişi aynı anda oynama olayı var ya, bizim community de sonsuz iddialaşma üzerine kurulu ya, binbir oyun oynanıyor haftasonu boyunca...Camlar, perdeler, ışıklar kapatılıyor evde...Aylardır haftasonu güneş görmedim şu kırkbeş derece yaz günlerinde.
  • Fakat gel gör ki oyun oyna oyna göbekler oldu buddha bar, biz de hemen çözüm bulduk...Her oyundan sonra kazanan 5 şınav, kaybeden 10 şınav çekecek diye...Geçen haftasonu başladı daha bu kural...150 şınav falan çektim herhalde gün içinde, o kadar kötü oynadım yani...Kollarım tutmuyor resmen..Ama süper fikir...Yoksa değil mi?
  • Yok be güzel fikir, spor mu yapıcaz başka?
  • Biraz da resimli koyalım çeşit olsun...

Pokerde kazanan bir Fuat


Dostluğun son bulduğu oyun anları

Çölde ölü taklidi yapıp kimseyi güldüremeyen ben


Singstar da "What's love got to do with it" söyleyen utanmaz Fuat-Yiit ikilisi

2 Comments:

  • Mirdiften selamlar,

    ilginc bir blog'nuz var! Yazilariniza devam, iyi tatiller

    By Anonymous Anonymous, at 11:03 PM  

  • Mirdiften selamlar,

    ilginc bir blog'nuz var! Yazilariniza devam, iyi tatiller

    By Anonymous Anonymous, at 11:03 PM  

Post a Comment

<< Home