Yiit'in Dubai Günlüğü

Saturday, January 27, 2007

Dur Bakalım

Cem geliyo şubatın ilk haftası gibi...Evi taşıdım...Dubai Marina'da "The Belvedere" diye biryer...Bina güzel, inşaat ve başına güneş geçip ölen Hintli işçi manzaralı, evin içi geniş ferah...Kapıdaki bekçi Nepal'liymiş...Adını sordum böyle uzun uzun bişeyler söyledi, "Kartalın gözlerinden gerçeği okuyan çapkın keşiş" falan gibi bir adı var sanırım...Ben söylenişini hiç anlamadığım için gayet oryantalist bir şekilde "Bob" diyorum adama..."Hi Bob", "Goodnight Bob", "Hey there Bob" felan...Bayağı bir sohbet halindeyiz...

Önümüzdeki günlerde süper konserler var....The Pretenders geliyo mesela, Johannesburg'daa eğitimde olacağım için gidemiyorum...Sonra Roger Waters geliyo, ona kesin gidiyorum...Desert Rock Festival var sonra, Iron Maiden geliyo, hayatta kaçırmam...

Bugün Spinneys'den "Çamaşırlarınızı mis gibi yapacak sihirli tabletler" diye bişey aldım bi dolu para verip...Koydum makineye, çalıştırdım, köpükler fışkırdı makinanın heryerinden, bütün ev köpük oldu, saatlerce köpük temizledim...Çok mu koydum nedir?

Yeni temizlikçi kadının adı "Padme"...Var mı böyle bişey? "Hee Amidalagile de ben gidiyorum"

"No Direction Home" diye bir belgesel seyrettim...Bob Dylan'ın hayatı felan...Joan Baez çıktı bi yerinde, anlatıyo felan..."Kesin" dedim, "Bu hatun hala aşık Dylan'a"...O derece.

Uzaktan kumandalı küçük helikopter aldım...Uçuyo cidden. Ama kullanması zor, akşamları uğraşıyorum..

Yazıcam daha sonra...

1 Comments:

Post a Comment

<< Home